Tuto otázku si určitě klade spousta firem, které reklamní předměty nemají a zvažují jejich pořízení. Odpověď, proč je mít, je celkem jednoduchá. Reklamní předměty nejsou drahé a můžete na nich vydělat. Zároveň jde také o prestiž firmy a jen těžko dáte podepsat novou smlouvu nebo zakázku propiskou, kde je nápis Česká pošta. Nedělala by to pěkný obrázek o vaší firme a působilo by to na klienta přinejmenším divně. Neváhejte tak a reklamní předměty s potiskem si nechte udělat. Vždy je dobré přemýšlet nad tím, jaké předměty nechat udělat. Pokud sedí lidé v kanceláři a dochází k častému styku se zákazníky, tak propisky s potiskem jsou základem.
Také by neměli v kanceláři a v kuchyňce chybět hrníčky, kde bude logo s nápisem vaší společnosti. Při každé návštěvě můžete nabídnout kávu nebo čas do hrníčku, kde je vaše logo. Dobře to působí a hrníčky mohou využívat i vaši zaměstnanci. Zajímavou variantou, kterou firmy moc nepoužívají jsou reklamní deštníky. Ačkoliv se vytahují jen v případě deště, tak jsou všem na očích. Mají velkou plochu a můžete se tak na logu vyřídit. Tyto deštníky je dobré rozdat jako benefit zaměstnancům, ať jim uděláte radost a oni na oplátku budou dělat reklamu firmě. Při každém dešti tak na vás může vyskočit deštník s logem vaší společnosti.
Právě velkého loga si může někdo všimnout, podívat se, co vyrábíte nebo nabízíte a máte ihned nového zákazníka. Jedná se o zajímavou variantu reklamy, která má však poměrně úspěch. Další věc je reklamní textil. Jestliže máte prodejnu, tak je dobré mít všechny zaměstnance sladěné stejným textilem, kde je logo a nápis firmy. Nejen, že je rozeznáte vy mezi zákazníky, ale také je rozeznají zákazníci mezi ostatními nakupujícími. Jednoduše je tak mohou v případě nesnázích oslovit a zeptat se na co potřebují. Navíc mnoho zaměstnanců bude tyto trička nosit i mimo firmu a dělat vám tak reklamu.